Velikonoční sleva 15% na vše s kódem SPRING15

Potřebujete poradit? +420 555 444 385

Nevyztužené

Filtrovat

Cena

1,189
1,249

Velikost

Barva

Nevyztužené podprsenky - Triumph

Nevyztužené podprsenky působí velice přirozeně, protože lehce kopírují tvar poprsí. Mnohé ženy si je oblíbily v parném létě, protože jsou dobře prodyšné a snadná je i jejich údržba. K nejmódnějším kouskům patří nevyztužené braletky bez kostic. Ke stálicím zase oblíbené soft podprsenky s kosticemi.   

Filtr
3 produkty

Historie značky Triumph sahá až do 19. století

Značka je tu pro nás již od roku 1886, kdy korzetář Johann Gottfried Spiesshofer a obchodník Michael Braun založili výrobnu korzetů. Všechny se vyráběly ručně v Německu. Pod značkou Spiesshofer & Braun se již v roce 1892 začaly prodávat do Anglie. Hlavní princip značky se nezměnil dodnes: nabídnout ženám krásné a kvalitně zpracované prádlo, které zlepší jejich kvalitu života. 

Ve 20. století změnili svůj název na Triumph. Zdůrazňuje kvalitu a řemeslné zpracování a je pojmenovaná podle Vítězného oblouku v Paříži. 

V roce 1922 uvedli na trh svou první podprsenku a ještě v polovině 30. let byli největším evropským výrobce korzetů. V 90. letech se staly tvářemi značky Triumph Naomi Campbell a Helena Christensen. Dnes je značka známá po celém světě. 

 

 

Značka pro znalce: Triumph

Značka se v průběhu let rozrostla do jednoho z největších výrobců spodního prádla na světě.

Ve spodním prádle se zaměřují nejen na praktičnost, ale i pocity. Věří v individuliatu každé ženy a záleží jim na jejich emocích. Vytváří nejen produkty, ale i zážitky, které jsou skutečně osobní. Neustále na sobě pracují. Záleží jim  na minimalistický dopad na životní prostředí. Řídí se nejen novými vlivy, ale i intuicí.



Zaregistrujte se

a získejte množství výhod

  • Zrychlený nákup v e-shopu
  • Přehled objednávek a jejich historie
  • Slevy na další nákupy
Loading...

Cookies

Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.